Friday 8 November 2013

Panduan Lengkap Temuduga Jururawat u29

Panduan Kerjaya Jururawat merupakan kit panduan kejururawatan yang memuatkan 7 Modul semuanya (6 Modul + Bonus Mega). Kenapa Admin sarankan agar anda dapatkan segara panduan ini? Admin akan terangkan sebabnya, sebelum itu Admin kongsikan dahulu secara ringkas antara isi kandungan kesemua modul.



Modul #1: Panduan Asas Kerjaya Jururawat
Modul #2: Permohonan Bagi Lepasan SPM
Modul #3: Permohonan Bagi Lepasan Diploma
Modul #4: Panduan Lengkap Temuduga
Modul #5: Panduan Penulisan Resume
Modul #6: Soalan Lazim Temuduga Jururawat
Modul Bonus MEGA.

PS: Penerangan lebih mendalam mengenai modul-modul seperti senarai di atas anda boleh dapatkan di http://jururawatmalaysia.com/

Jadi, kenapa Admin sarankan agar Anda segera dapatkan Panduan Lengkap Temuduga Jururawat u29 ini?

Pertamanya, panduan ini merupakan pengalaman sebenar daripada penulis sepanjang berkerja dengan KKM, jadi segala keperluan kerjaya jururawat seperti panduan temududga, soalan-soalan lazim temuduga, yang perlu bagi bakal jururawat dibocorkan di dalam panduan ini berdasarkan pengalaman beliau.

Kedua, kepada Anda yang jenis memilih kerjaya dan tempat (tak salah memilih untuk kebaikan diri dan keluarga), melalui modul terakhir iaitu Bonus MEGA akan disenaraikan maklumat (nama dan alamat) hospital swasta dan kerajaan yang terdapat di negeri-negeri di seluruh Malaysia. Jadi, anda hanya perlu pilih sahaja mana-mana hospital yang bersesuaian.

Ketiga, panduan ini bersifat universal, bukan anda sahaja boleh jadikan panduan, bukan sekadar untuk lulus temuduga, bahkan mana-mana peringkat anda sekarang samada lepasan SPM, Diploma, atau Ijazah anda boleh jadikan panduan ini sebagai rujukan kejururawatan di masa hadapan sekiranya anda ingin menjawat jawatan jururawat yang lebih baik di tempat lain.

Ya, inilah satu-satunya panduan yang pasti anda tidak dapat temui di mana-mana dan tidak dijual di kedai buku, ianya pelaburan sekali seumur hidup dan pastinya berbaloi. Dengan RM40 sahaja serta lakukan 5 langkah mudah Anda bakal memiliki panduan lengkap ini.

Rebut sebelum tawaran ditutup! - Tiada paksaan, sekiranya anda betul-betul serius dengan kerjaya jururawat dan berminat utk dapatkan panduan lengkap temuduga dan contoh soalan lazim temuduga jururawat, ikut langkah-langkah berikut:

  1. Layari http://jururawatmalaysia.com/
  2. Klik Link/Butang TEMPAH SEKARANG seperti yg tertera di halaman tersebut.
  3. Lakukan pembayaran samada secara online atau ATM transfer sebanyak RM40 shj ke mana-mana akaun bank di halaman tempahan (samada Maybank atau CIMB)
  4. Jangan lupa untuk mengisi borang Pengesahan Pembayaran yang telah disediakan di halaman Tempahan untuk menyimpan data anda serta sebagai bukti pembayaran anda.
  5. Link download akan dihantar melalui email dalam tempoh 12jam kepada anda selepas semakan bayaran dibuat.

JAMINAN Pengembalian WANG: Untuk menambah NILAI BERBALOI anda, biarlah segala risiko kerugian yang bakal anda hadapi kerana memiliki “E-Buku Panduan Kerjaya Jururawat” ini, kami tanggung sepenuhnya. Jadi saya memberi JAMINAN TANPA RISIKO buat anda tanpa menaikkan nilai pelaburan anda:

Dalam masa 2 bulan selepas anda membeli dan membaca “E-Buku Panduan Kerjaya Jururawat” ini dan anda rasa anda mahu wang anda semula disebabkan tiada satu pun rahsia yang dikongsikan ini berkesan, maka anda hanya perlu hubungi kami dan kami akan pulangkan kesemua wang pelaburan anda tanpa banyak soal.

Soalan Lazim Pelanggan Ebook ini:

  • Soalan: Adakah ianya berbentuk buku?
    eBook - Panduan ini adalah versi digital berbentuk ebuku (buku elektronik) yang berformat PDF yang boleh dibaca secara offline selepas anda muat turun (download) ke PC/Tablet/Computer anda. Cara download dan buka file akan diterangkan di halaman download.

  • Pertanyaan: Minggu depan dah nak interview sempat lagikah saya membelinya? dan Bila saya akan dapat panduan ini?
    Masa penghantaran - Pautan (link) download akan dihantar ke alamat email anda sejurus selepas pengesahan pembayaran diproses (dalam tempoh 12 jam), jadi sila lakukan pembayaran terlebih dahulu dan isi borang pengesahan di halaman belian http://jururawatmalaysia.com/, (sila lakukan pembayaran online transfer sebelum 11.30 malam, kerana waktu antara 12:00 malam -> 1.30 pagi, selalunya urusan online Mayban/CIMB rehat sebentar.)

Admin harap penerangan Admin jelas, jadi kepada anda yang belum miliki panduan Lengkap ini,jangan teragak-agak lagi sila dapatkannya sekarang sementara tawaran masih lagi dibuka.

Semoga berjaya.

.:Ikhlas daripada: Admin Jururawat U29

No comments:

Post a Comment